نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
نقل و انتقالات یوونتوس ! چند گام تا نهایی شدن بازیکنان جدید

نقل و انتقالات یوونتوس ! چند گام تا نهایی شدن بازیکنان جدید

یوونتوس یک فینال دیگر را نیز واگذار کرد اما امیدواری در میان هواداران و سران تیم موج می زند و همه در انتظار ترکیبی قوی برای فصل بعد بازی ها و درخشش دوباره ی یوونتوس هستند.

 

در ادامه آخرین اخبار نقل و انتقالات یووه را بررسی خواهیم کرد.

 

خبر اول:

 

یوونتوسی ها در تلاش هستند تا خیلی زود پرونده ی انتقال شزنی را از سر بگیرند و بتوانند او را برای فصلی که در پیش هست، راهی یوونتوس کنند. به نظر می رسد یووه باید برای این بازیکن مبلغی در حدود 15 میلیون یورو هزینه کند و حقوق شزنی نیز در حدود 4 میلیون خواهد بود.

 

خبر دوم:

 

یوونتوس در این تابستان یا تابستان سال آینده کیتا را خریداری خواهد کرد، در صورتی که لاتزیویی ها با پیشنهاد 17 میلیون یورویی یوونتوس برای این فصل موافقت کنند که او در همین تابستان راهی یووه خواهد شد ولی در صورتی که لازیو اجازه ی خروج او را ندهد، این بازیکن در تابستان آینده با رقم صفر راهی یووه می شود. پیشنهاد اولیه ی یوونتوس 12 میلیون بود که اکنون به 17 میلیون یورو افزایش پیدا کرده است.

 

خبر سوم:

 

بعد از مصاحبه ی مدیر سمپدوریا می توان شیک را بازیکن یوونتوس قلمداد کرد و یوونتوسی ها با قرارادی 5 ساله او را به خدمت خواهند گرفت. تنها علامت سوال در این انتقال، حضور شیک در تیم یوونتوس از فصل جاری یا تابستان سال آینده می باشد که مدیران یووه هنوز تصمیم نهایی خود را در این زمینه نگرفته اند.

 

این خبرها از سوی منابع نزدیک به تیم یوونتوس تایید شده می باشند و همه در انتظار خبر نهایی هستند.

 

در ادامه دیگر اخبار مربوط به نقل و انتقالات ارسال خواهد شد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: